مهمات برندسازي

۲ بازديد

برندسازي

براي شروع كار كمپاني ها ، يا حتي فقط يك تجديد ساختار ، ايجاد يك برند مي تواند يك روند خلاقانه باشد اما استرس زاست. نام تجاري شما اولين نقطه لمسي است كه با مصرف كنندگان محصول يا خدمات شما ايجاد مي كند ، و قرار دادن بهترين نمايه شما مهم است. هنگامي كه ايده خوبي از آنچه دوست داريد برند تجاري شما برساند ، داريد ، قدم بعدي اين است كه اين ايده ها را به ظاهر و صدا ترجمه كنيد. در حالي كه در ابتدا مي تواند ترسناك به نظر برسد ، ايجاد زيبايي شناسي طراحي براي برند شما مي تواند به ۶ مرحله آسان تقسيم شود: زيبايي شناسي طراحي برند

به تابلوي نقاشي برويد

اولين ايده شما ممكن است بهترين نباشد ، اما اعتبار آن را كم نمي كند. هنگام شروع روند برندسازي يا rebranding ، فاز ايده پردازي يك ضرورت است. در گذشته ، شما ممكن است يك Vision Board (تابلوي چشم انداز ، مجموعه اي از تصاوير و خواسته هاي شخص است ، كه به عنوان منبع الهام بخش و انگيزه طراحي  استفاده مي شود) ايجاد كرده باشيد. با اين حال ، سايت هايي مانند پينترست مي تواند ايده هاي مدرني به شما بدهد. در مورد كسب و كار خود و آنچه مي خواهيد مشتري ها هنگام دانستن درباره شما فكر و احساس كنند ، فكر كنيد. سپس افكار و احساسات را به نشانه هاي بصري كه با شما و شخصيت برند شما هم خوان است ، ترجمه كنيد.

مورارد مهم در تجارت شما:

مشاغل ديگر چهره هاي تأثيرگذار يا برند هايي كه به آنها اهميت مي دهيد حالت ها يا احساساتي كه مي خواهيد با مارك خود ظاهر كنيد سپس بيشتر تجزيهو تحليل كنيد. فونت ها را جستجو كنيد و به دنبال نمونه هايي از نحوه استفاده از اين فونت ها باشيد. زيبايي شناسي طراحي برند شما همچنين ممكن است ColourBoard را در نظر بگيريد. اين سايت به شما امكان ايجاد تابلوهاي رنگي و جعبه رنگ هاي نقاشي را مي دهد تا بهترين تركيب را براي برند خود پيدا كنيد. رنگ مي تواند اولين ارتباط مهم با نام تجاري يا تجارت شما باشد و اطمينان از داشتن تركيبي كه پيام را ارسال مي كند بسيار مهم است. اين مرحله به شما اجازه مي دهد تا خلاقيت جريان پيدا كند و ذهن شما را به سمت ايده هايي در مورد برندسازي كه ممكن است قبلاً هرگز در نظر نگرفته باشيد ببرد. اين تمرين به معناي محدود كردن چيزي و يا تصميم گيري نيست ، بلكه بايد درباره اكتشاف باشد.

ساختن يك شخصيت

اكنون بايد ليست طولاني اي از ايده ها داشته باشيد! زمان شروع محدود كردن آن هاست . اما از كجا شروع كنيم؟ مخاطب شما — يعني افرادي كه مي خواهيد به آنها بفروشيد — بايد اصلي ترين عامل انتخاب زيبايي شناسي شما باشد. اگر قبلاً اين كار را نكرده ايد ، اكنون زمان برند براي كمك به شما در درك شخصي ايده آل كه در آينده با آن كار خواهيد كرد است. از خودتان در مورد آن شخص سؤال كنيد: آنها كجا زندگي مي كنند؟ انها كجا كار مي كنند؟ آنها براي كسب اطلاعات به كجا مي روند؟ چه چيزي آنها را هيجان زده مي كند؟ هنگامي كه ديد كاملي از آن اطلاعات داريد ، مي توانيد اين مقادير را به يك نگاه خاص پيوند دهيد ، به اين معني كه بايد…

تعادل را به هم بزنيد

زماني كه فكر هاي خود را روي هم ميگذاريد ممكن است كشف كرده باشيد كه موارد دلخواه خود را داريد. همه ما برند مورد علاقه خود را داريم و به راحتي مي توان سعي كرد آنهايي را كه براي استفاده شخصي خودمان تهيه مي كنيم تكرار كنيم. اگر الهام گرفتن از برند هاي ديگر ضروري است ، مطمئن شويد كه انتخاب شما شخص ديگري را كپي نمي كند. استانداردهاي برند تجاري شما بايد به اندازه كافي منحصر به فرد باشد تا شركت شما به راحتي و بدون اينكه باعث شود كسي به برند ديگري فكر كند، شناسايي شود، به خصوص اگر در همان فضا قرار داشته باشد. اگر شما چيز هاي آنتيك مي فروشيد ، و تمام رقباي شما از طرح هاي دست ساز و قديمي استفاده مي كنند ، براي ايستادگي كردن چه كاري مي توانيد انجام دهيد؟ اين ممكن است به معناي رفتن به يك جهت كاملاً متفاوت باشد (يك آرم مينيماليستي مي تواند شما را از هم جدا كند) يا انتخاب يك تمايز كوچك اما مهم (همه آنها آرم سياه دارند ، اما مي دانيد بنفش هم مي تواند به همان اندازه لوكس باشد و كمتر استفاده مي شود). دريابيد كه تعادل بين الهام كپي برداري مي تواند دشوار باشد ، اما تزريق شخصيت شخصي شما به طراحي شما مي تواند به شما يا طراحان شما كمك كند چيزي صددرصد منحصر به فرد ايجاد كنيد.

آن را در همه جا به كار ببريد

با توجه به روزافزون شدن رسانه هاي ديجيتال ، برندسازي ظاهر كاملاً جديدي به خود گرفته است. ديگر نام ، ظاهر و شعار شما در درجه اول در فروشگاه شما يا در يك بروشور چاپ ديده نمي شود. درعوض ، بايد طيف وسيعي از مكانهايي را انتخاب كنيد كه زيبايي شناسي شما در آن جا باشد ، از جمله: وبسايت شما پروفايل هاي رسانه هاي اجتماعي تبليغات آنلاين وبلاگها زيبايي شناسي طراحي برند اين مسئله را هنگام انتخاب عناصر مانند رنگ و اشكال به خاطر بسپاريد. اگر افراد وقت زيادي را در وب سايت شما مي گذرانند ، ممكن است بخواهيد رنگ هايي را در نظر بگيريد كه كمي ساده تر بر روي چشم قرار مي گيرند. مشكلات طراحي كلاسيك مانند فضاي سفيد و لبه ها با در نظر گرفتن اندازه و قرار دادن بنر در رسانه هاي اجتماعي حتي بيشتر به وجود مي آيند. به اين فكر كنيد كه مخاطبان شما با برند شما به صورت آنلاين چه ارتباطي برقرار مي كنند ، و اينكه چگونه مي خواهيد آن را هر بار كه تعامل داشته باشند ، احساس كنند. براي ايجاد كل مجموعه تصاوير قبل از بارگذاري يا حتي ايجاد صفحات ، از راهنماهاي تمپليت رسانه هاي اجتماعي استفاده كنيد. همچنين مي توانيد بر روي نسخه آزمايشي وب سايت و وبلاگ هاي خود كار كنيد تا ثابت كنيد كه زيبايي شناسي قبل از راه اندازي يا خاموش كردن كار مي كند. اگر مشتري يا محرمي داريد كه به آنها اعتماد داريد ، نظر خود را ارسال كنيد و از نظرات صادقانه مطلع شويد. همچنين انواع سايتهاي نقد آنلاين وجود دارد كه براي بازخورد واقعي در مورد نام تجاري و وب سايت هاي شما طراحي شده اند.    

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.